Navigatie

Klantenservice

1 Bestellen

1.1 Ik heb hulp nodig bij mijn bestelling

Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren. 
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bellen 0622241224. 
Elke dag bereikbaar tussen 9:00 en 21:00 uur. Buiten deze tijden kunt u het altijd even proberen maar kan ik niet garanderen dat ik altijd in staat ben om de telefoon te beantwoorden. 
Per email kunt u ons bereiken op koesen.trends@gmail.com. Normaliter heeft u snel antwoord.

1.2 Is er een minimum bestelbedrag ?

Nee, bij Koesen-trends is er geen minimum bestelbedrag.

1.3 Is er een maximum bestelbedrag ?

Nee, Koesen-trends kent geen maximum bestelbedrag.

1.4 Kan ik een bestelling annuleren?

 

Het is niet altijd mogelijk om bestellingen te annuleren. Zeker bestellingen  (Comfort Koesen) die maatwerk bevatten en al in produktie zijn gegaan, kunnen niet meer geannuleerd worden. Wilt u die wel annuleren, stuur dan binnen 12 uur na de bestelling een email met het verzoek. Na 12 uur vanaf de tijdstip van de bestelling is dat niet meer mogelijk.

1.5 Ontvang ik een bevestiging van mijn order?

Koesen-trends stuurt u altijd een bevestiging en een factuur van een order. Mocht u deze onverhoopt niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op.

1.6 Ik heb een speciale vraag, hoe stel ik die ?

Koesen-trends  kunt u bereiken door te mailen naar info@koesen-trends.com of te bellen naar 06-22241224. Telefonisch zijn wij dagelijks bereikbaar (maandag t/m zondag) tussen 9.00 en 21.00 uur.
U kunt natuurlijk ook gebruik maken van een SMS.

1.7 Mijn produkt is niet op voorraad ?

Al onze producten worden handgemaakt naar uw wens en maat en kleur, zodat we geen voorraden hebben. De standaard levertijd bedraagt dan ook 7-14 dagen. Indien de levertijd langer bedraagt dan 14 dagen, zullen wij u op de hoogte brengen.

 

 

2 Betalen

2.1 Problemen met online betalingen

Heeft u een probleem om online te betalen, bijvoorbeeld met Ideal ? 
- Als u Ideal aanklikt als betaalmethode, moet er een keuzebalk verschijnen met de namen van de aangesloten banken. Als deze niet verschijnt, en u dus niet verder kunt met uw Ideal betaling, ligt dit meestal aan de cookie instellingen in uw browser. Het gehele bestelproces maakt gebruik van tijdelijke cookies om de artikelen op te slaan. Dit is volstrekt ongevaarlijk, maar wel noodzakelijk voor het maken van een bestelling. Als de browser geen of slechts beperkt cookies accepteert, kan dit de reden zijn dat u per Ideal geen betaling kunt verrichten. De oplossing is om cookies wel of uitgebreider toe te staan, waarne de keuzebalk voor de bank wel verschijnt en u uw betaling kunt maken. 

Gebruikt u een Apple product met Safari browser ? Ga dan naar Instellingen , Safari en kies dan rechts in het scherm Blokker Cookies. Kies het volgende scherm Sta altijd toe. Probeer nu opnieuw te kiezen voor Ideal.

2.2 Hoe kan ik betalen ?

Bij Koesen-trends kunt u op diverse manieren betalen:
- per bankoverschrijving (in het verleden ook wel betalen per acceptgiro genoemd). U betaalt per reguliere overschrijving via uw eigen bank. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Ons bankrekeningnummer is NL36 RABO 0159368952 t.n.v. Koesen-trends te Callantsoog.
- per Ideal. U betaalt online per Ideal (bij vrijwel alle Nederlandse banken mogelijk). Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
2.3 Kan ik per bank vooruit betalen ?

Ja, u kunt gewoon per bank vooruitbetalen. Op uw factuur staan alle benodigde gegevens zoals factuurnummer, bedrag en onze bankgegevens. Hieronder staan deze nogmaals vermeld: RABO  bank

, NL36 RABO 0159368952 BIC: RABO 2NLU t.n.v. Koesen-tends te De RIJP
Zodra wij uw betaling op onze bank ontvangen, gaan wij over tot fabricage en verzenden wij uw bestelling.

2.4 Is de BTW inclusief of exclusief ?

Onze gepubliceerde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

3 Contact

3.1 Wat zijn de contactgegevens van Koesen-trends B.V.?

M. Michielshof 7
1483 CA De RIJP
Telefoon : 0622241224
Mobiel (ook SMS ) : 06-22241224
Email :koesen.trends@gmail.com
KvK : 65774388

Bank: RABOBANK
IBAN : NL36 RABO 0159368952
BIC: RABO 2NLU

 

4 Klachten

 

4.1 Ik heb een klacht. En nu ?

Koesen-trends neemt klachten serieus en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Stuur ons een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht, schriftelijk per post of per email. 
Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en zullen deze uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. 
Indien een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, is er een geschillen procedure van kracht zoals beschreven in de algemene voorwaarden.

 

4.2 Mijn bestelling is defect, wat moet ik doen?

Neemt u in een dergelijk geval direct met Koesen-trends telefonisch of per email contact op.  Koesen-trends zal er alles aan doen, zo snel mogelijk een goed product naar u op te sturen.

 

5 Retourzending

 

5.1 Wanneer kan ik mijn product retour zenden?

Na ontvangst van uw product, heeft u 14 dagen de tijd om het zonder opgaaf van redenen aan ons te retourneren  behalve het COMFORT KOESEN (zie de algemene voorwaarden). 

De retourprocedure is als volgt.

  • Informeer eerst via info@koesen-trends naar welk adres het product retour moet worden verzonden, daar dit kan afwijken van ons kantooradres
  • Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Frankeer voldoende en stuur het product op.
    Let op dat bij briefpost de PostNL geen garanties geeft omtrent de levering, dus wij adviseren u altijd een retour per pakket of aangetekend te versturen. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.
  • Na ontvangst controleren wij het product op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert.
  • Let op dat gebruikte of beschadigde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
  • Indien alles in orde is, storten wij uw aankoopbedrag op uw rekening terug.


Let u erop dat er een aantal producten zijn waarvoor deze algemene regel niet geldt: 

  • Maatwerkproducten zoals het Comfort Koesen waarbij het product per order is gefabriceerd overeenkomstig de wensen van de consument. Dit is van toepassing op alle Comfort Koesen kussens.
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn. Bij Koesen-trends bijvoorbeeld de bronzen dierenbeelden en de urnen

 

 

5.2 Naar welk adres moet ik een retourzending sturen ?

Voordat u een zending retourneert, neemt u eerst contact op met info@koesen-trendscomvoor het juiste adres waarheen uw product(en) retour gezonden moeten worden. Dit kan soms afwijken van ons kantooradres !

 

5.3 Hoe snel krijg ik mijn geld terug? Koesen-trends zal eerst de retourgoederen controleren op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking aan ons retourneert. 
Koesen-trends betaalt u uiterlijk binnen 14 dagen terug.

 

5.4 Wie betaalt porto bij retouren ?

Bij een normale retourzending, als er dus geen sprake is van defecten of beschadigingen, betaalt u altijd zelf de porto kosten van de retourzending.
Als er sprake is van een defect of beschadigde levering, neemt u dan eerst contact met ons op over de wijze van retourzenden. In principe betalen wij in dergelijke gevallen de porto kosten.
De retour procedure is als volgt:
Neemt u eerst contact met ons op over het correcte adres waar u het product heen kunt sturen.

De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument. 
 

7 Verzenden en verzendkosten

7.1 Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Indien het artikel op voorraad is, zal het binnen 7 tot 14 werkdagen worden verstuurd. Meestal is de verzending per Postnl die het pakketje binnen 24 uur bij u aflevert. U ontvangt de track & trace code zodra uw pakket door Koesen-trends verzonden zodat u de zending ook zelf via internet kunt volgen. Indien uw pakket op een andere wijze wordt verzonden, ontvangt u hiervan een bericht van ons.

7.2 Wat zijn de verzendkosten ?

Nederland

Bij Koesen-trends zijn de verzendkosten €  6,95 binnen Nederland op al onze artikelen, op de Comfort Koesen kussen in de maten L tot en met XXL rekenen we €  9,95 verzendkosten

Voor verzending van orders onder €49 berekenen wij €4,95 bijdrage in de verzendkosten. Uw bestelling wordt dan als pakket via PostNL verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij PostNL.



Let op : sommige gevallen ontvangt u geen Track en Trace code, in die gevallen wordt uw bestelling rechtstreeks door onze leverancier naar u verzonden en ontvangen wij geen Track en Trace codes. In die gevallen is de verzending meestal niet per PostNL maar door een ander koeriersbedrijf. 

 

België

Voor verzending naar adressen in België bereken wij € 9,95 bijdrage in de verzendkosten. 

 

 

Andere landen

In het bestelproces kunt u uw bestelling naar vrijwel alle landen in Europa laten versturen. Aan de hand van uw adres berekent het systeem tijdens het bevestigen van uw bestelling de correcte prijs.

 

7.3 Welke verzendmethode kan ik gebruiken?

Koesen-trends werkt voor verzending van de pakketten binnen Nederland samen met PostNL. Zodra wij uw pakket afgeven, bedraagt de levertijd (bijna) altijd maximaal 24 uur. 



 

7.4 Kan ik mijn bestelling afhalen ?

Op afspraak kunt u uw bestelling op ons kantoor in Callantsoog afhalen. Kiest u dan voor verzendmethode 'afhalen op afspraak'. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2015 - 2018 koesen-trends | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.